hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

menghitung hari .....



       sambil sambil aku menghitung hari hari aku .... sambil itu jugak dugaan demi dugaan yang kau berikan ya allah ....menangis dan menangis lagi ... Fir, atok malaya dah balik sini .. die selamat .. alhamdulilah ... khabar angin die balik sniew ade kalenye buat aku happy , sekurang kurang nye ade la jugak atok yang aku nak buli .... heee .:) ..hurmmm .. jauh di sudut haty aku , aku masih sedih ....hurmmm ..
     kau selalu berikan aku harapan ... kau selalu berikan aku impian macam mane syahril pernah bagi aku dulu .... kau berikan aku harapan walaupon kita dalam kegawatan sekali pon ...dan akhirnye ... kau tak pernah tunaikan harapan serta janji yang kau bagi kan tu ..... just only 1 week akan  berlalu tak lame lagi .... hurmm ... sedih sangat sangat .... bodoh je aku rase .. bercinta nieh ... huh .. pas apew yang aku dah lalui dengan syahril .. aku terase teramat bodoh law aku bercinta lagi ... hurmmm .. die tak akan menemani aku time opertion tu nanti ... tu aku tak kisah lagi .. sebab aku faham .... da berminggu kita tak berjumpa , tak texting  , tak caling langsong ... and this week aku balik sini ... aku happy sangat ... aku fikirkan kau akan luangkan masa dengan aku ... sebelum aku masok hospital .. but kau still lebihkan mase dengan kawan kawan baru kau  ... hurmm .. aku faham kawan memang penting dalam hidup kita ... diri aku kau tak hiraukan ...
perbualan aku dan didy ...

      "dahlah ina , kau stop jew dengan umarul .... kejam giler die tu ... tak contct langsong sedang kan awex tengah sengsare kat siniw ,,, die boleh biarkan kau eina"
       "aku tak kisah lah didy ...... law betol die kisahkan aku .. die akan datang jumpe aku ... sebab only this week jew aku dapat jumpe die ... dah lame sangat aku tak jumpa die ...."
       "eina .. dah lah tu ...... kau sabar k ... die tu same jew dengan syahril ! " angry n still cool ..
        "ssumpah didy , dah lame sangat aku tak  jumpe die ... dah lah lame tak balik , sekurang3nye this week dah balik snie , luangkan lah mase dengan aku ....semalam die tibe tibe tepon aku , die cakap arinie nak hanging nan aku , die nak datang uma .. tapi .. hurmm .. dari pukol 5.30 aku tunggu sampai sekarang didy ... "crying ...


hurrrmmmm .... sakit sangat ... kenape aku masih mengharap .... kenapew lah aku nie sensitif sangat ! ahhhhrrgghh ! hate my self ...hate giler3 ahhh ..... makin lame , makin aku tak faham apew yang di maksudkan cinta ... huh ! bitch la kau cinta ! ... meniti hari aku dengan kawan kawan kelas jew skunk ... GENG KAMI , semua dah buat haluan masing masing ...
seorang dah keje ... dan seorang asyik sibuk nan bf ... BLURR~
da arhg ! meleleh lak aku stowi nie .. lebih bik aku simpan dalam hati buat pekasam ... sampai 1 ari t ... bernanah haty aku ... and kau eina ... maafkan semua owank hari nie... huhuhu
im crying again !!!





thanks cute reader

No comments:

Post a Comment