hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

seorang makcik yang pelik ??



    terduduk aku sendirian di TAMAN MARA , KKB.... menangis menahan kesakitan .....kenapew ... dan kenapew  !!!! blur aku seminit .... tibe tibe ade suare yang muncul dari belakang ....
" jika kita benar benar mencintai seseorang itu , kita mampu menghadapi halangannya "
seorang makcik yang bertudung ... cantik orang nye .... tinggi dan ramping ... aku yang sedang menangis tu ... terhenti seketike ....blur otak aku pikirkan  ... "terima kasih makcik " mak cik tu senyum dan berlalu pergi ....  hahaha.. aku menangis bukan sebab cinta lah ... aku anges sebab kaki ku luka terpijak paku tekan time jalan jalan tat taman tu tadi lah ... hahaha .....makcik3...
    asal erk , setiap kali ladies menangis and duduk sendrian jew dekat taman tuh , owank yang melihat mesty fikirkan ladies ouh putus cinta ? huh .... tak ade mase na menangis untuk lelaki lagi ... cinta yang tak ade makne nye .. huh .. jem !! siot jew ... hanye kerana niller setitik , biru semua baju dalam baldi tuh ... hahaha .. sukasuki jew aku uat peribahase sendiri ... korang faham2 la sendiri ye ... law tak faham gak bukak lah kamus persendirian amalyna ... hahaah .:)
muka yang paling blur dalam hidup aku ... hee ..
(^_^)
   



thanks cute reader

No comments:

Post a Comment