hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

stop fyda, stop !!! dont make me want crying again juz only that person !!! :(



between me and fieyda ... bekas ex aril ...


uma la
kwn abg aq kt sblh ni

ooooh ..
kim slm tat die ..
haahaha..
<3

gtal

amalyna :heee..
sekali sekalajew pon ..
salam sesame saudare islm..

huahuahua



tu ar ko pk len ag ..
hhahaa..


aril pe cer



ko chat ark ?
ha ?
asl tnye aku ouh ?
die da maty da pon bg aku ..
huh...
:(

huhu



ske bkak cter sedih ouh die nieh ..
aiyoo..



huhu lek r
ko tgk xgmb2 ea


sapew?
aril ?
neok jew..
dlm fb mmbr aku ..
huhuh ..
da maju kskunk !
hahah!!!


gn pmpuan uraik ko xxadd ea ke
gn pmpuan urh
ko xadd ea ke


10:04pm
hahhaa..
hahhaa..
da remove da pon ...
pompn ouh mara aril coz app aku aritu ...
huhuh...
bia la die ..
bdk bwu masyuk nan duet mcm tu la ...
huhu..
Shafiey is offline.


sengaja kau fieyda .....
aku tahu percintaan kami tak direstui oleh kau langsong ...
aku tahu kau mesty sedang ketawe an ..
hurm ..... percintaan aku nan die juz bertahan 3 tahun jew ... aku tahu kami selalu sakitkan haty kau fieyda ..
hurmmm .....kau buat aku merindui die ... tapi sumpah aku tak nak kembali kew mase 3tahun tu ..
sebab semua tu memusnahkan aku and mnyakiti aku .... akhernye kau memilih akak angkat aku daripada aku .... argh !  jahat kau fyda ... 
kau sendiri taw kan yang syahril yang kite da lame terbuku dalam diri syahril yang baru nie .... hurmmm.....
da3 eyna ... die da jumpe kebahagian die .... and kau pon da bahagia skunk tat cc kengkawan yang alwys support ko .. juz believe thats some one will make u hapy for the rest of ur life lah ...chayook eina ..!


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment