hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

tak lena dan tak lena ...


pwweeeiiittt ...
awal pagi giler aku bangon ari nie .. hahaa .. ye ar mane lena ouh tidow dekat sinie ..
i miss my bedroom sangat sangat ... :)
talking about my dream last night ....
terasa pelik sangat sangat ...
kenape baru hari ini aku mimpi kan kau ?
kenape soalan soalan yang dulu nye belegar legar dalam otak aku ...
sekarang muncul semula ?
wei ! tak kan aku tak bole lepaskan kau lagi kotw?
bodoh lah diri aku law macam tu ...terang terang kau bahagia sangat dengan die skunk ...
was a liar person ...
huh ! entah larh ..
daripada dulu sampai sekarang aku still tak dapat paham ... and tak tahu .. mana salah dan silap aku sehingga landasan percintaan kami yang 3tahun tu terputus di tengah jalan ...
ouuuuuhhh cinta ....
kau memang kejam ... ade kalaanye kau bawa datang die seperti angin ....ade kalanye juga kau bawak die pergi bagaikan ribot petir.. ribut petir ... 
ye ar....juz  imaging k .. if tak ade pergaduhan or salah faham yang teramat dalam  kompom tak berlakunye perpisahan kan ..
andai saja kau bace semua nie ouh ....
boleh aku tanye ??
apa salah dan silap aku sebenarnye?
huh...tak kan pernah jawapan nye ouh .. itu lah die S or A ..
entah lah ... tak nak lah aku talking about that boy anymore ..
but i just you know that everything we do together  ... 
all in my mind ... tenks for everything ... penat kan jage orang macam aku ? huh ! 

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment