hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

hari yang mengharukan diriku ...








asal lah aku tak ade adix , law tak leyh snap gambar aku banyak banyak dekat hospital..
"aku lah MODEL HOSPITAL PUAKA" hahaha!
 masuk wad lagi ...  pagi pagi buta dah kene kejut dengan nurse ouh suruh gi bilik kimoterapi ... argh ! baru nak mimpi dapat nek superbike ... waa .. alangkah indanye dunie aku  seketika ... argh ! nurse jeles tol lah .. hahhaa ... nasib baik lah aku nye darah centre ... law tak kopom kene tangguh lagi ....                          sayang korang lah Firhash and Intan ... heee ... hari nie , dorang berdua and family Intan g melancong jepan ... waaa ,bestnye ... andai saje aku boleh enjoy dengan korang due ... mesty best .. hahah .. berangan angan jew lah kau amalyna .. never get lah ! hahah ..  tenks sangat sangat auww ... semogakorang dapat balasan yang setimpal dengan kebaikan korang dua pada aku ... tak lame lagi Fir akan stay dekat Australia .. hurmmm ... jem ! atok ouh atok , da tua tu uat la care dah tua , duduk rumah jew lah .. haha .. dasar orang tua ! kah3 ... tak ade lah , aku main main jew ... die pergi sambong belajar dekat sanew ... hhuhuh ... pejam celik , pejam celik ... besok da tibe mase nye ... sebak rase hati .. aku langsong tak jumpa umarul ... huh .. kau memang kejam Bie , tiada kesungguhan di hati mu untuk diriku ... pergilah kau pergi .. kau hanye menyiksakan jiwa dan  batin ku ... ceweh ! hahaha .. ^:^..uke la ouh , memekak ibu , aku tat sini pon still men LP ... hahhaha .. papai ... wish me luck .....


















thanks cute reader

No comments:

Post a Comment