hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

hey guys...


peeewwwiiitt ! single sudah .. 
"hahah pergi lah kau jauh ... sedikit pon ku tak terkilanlah ... "
poyo jew ayat kaw eina .. padahal dah menangis berbesin besin tadi .. hahah ..
chill lah eyna ... kaw kuat meyh ... leyh hiduplah tanpa cinta ...right gurlz? 
waa ... secare tiba tiba jew kau call aku Am ..
alhamdulilah ... moga doa aku termakbol kali nie ...
kaw akan muncul dihadapan aku ..
.... 
tadi Intan and Fir text with me .. hahahah .. 
"not bad la jgk , kami melancong tat jamban " choyy ! yeyeak lah nyot .. hahah .. kelakar jugak si Intan tu ... hahah .. dorang pergi paris jew coz Jepun skunk neok lah ... 
talking about Jepun?
ya allah ! menangis neok benda tu .. sekelip mata sangat sangat ... kereta mewah and rumah sume berarak macam tu jew like sampah sarap berarak dalam sungai ... kalau lah terjaddi pada " >>>>"  
benda yang aku nak selamat dulu dah sah sah ar Ibu and Ayah aku ...then Kucing aku .. hahah .. entah cukup tangan kew tak aku nak angkot sume tu sementara air otw nak membanjiri rumah aku ... hahaaha .
mengarot jew an aku ? hahah ...



thanks cute reader

No comments:

Post a Comment