hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

siapa yang makan cili die yang terase pedasnye kan ? renung renungkan ...



entah lah ... hari ini otak aku kosong jew  ... hahha .. tak taw kenape ... btw babe , aku taw kau bace nieh , seriusly aku cakap , kau nak IM aku dipersilakan but kau boleh tak jangan ambik port langsong tentang aku lagi ? boleh tak kau jangan nak cakap belakang aku lagi .. antare kau dan aku dah buat hal masing masing .. dan antare kau dan aku dah tak ade pape hutang .. apew yang kau nak dari aku lagi ? boleh kau cakap ? yang kau tahu , kau juz nak gadoh and gadoh ... wei , kita dah makin besar kotw .. same same makin besar ... sekurang kurangnye aku dah bertaubat  ... birpon aku lebih hina dari kau dulu , but aku da berubah .. apew tu kau masih tak boleh terima ? suke aty kau la babe .. but sudah sudah lah wei ..   boleh tak kau  anggab aku macam budak budak lain kew ? budak budak yang bodoh bodoh, yang ala3 skema macam tu lah gak ...  boleh  tak kau hiraukan aku ? tak boleh kew kau jangan ambik tahu ape ape pon ? kalau kau dengar  citer pasal aku pon juz masok telinga kanan and kuar pada telinga kiri kau tu ... tolong lah wei ... aku merayu .. aku dah maleh nak buat perangai lagi ... aku try belaja hidup sorang sorang skunk .. aku try tutup telinga daripada tentang group korang .. aku try tok berdiam .. aku dah buat sume tu , apew korang sume tak boleh buat yang sama pada aku ? apa yang kau tak puas haty ag ? law kau nak cakap aku ape , drama queen .. tak kisah la ... but tolong la , jangan ganggu aku ... aku dah penat sangat sangat .... boleh ark ? k lah , the end jela ape yang aku cakap tat korang nie ...
                        malam yang sungguh sepi sangat sangat ...hidup aku memang  macam nie la kotw an .... always menanti dan menanti ... pagi pagi lagi aku dah bangon and gerak gi JAYBEE .. rumah Am .. tapi die tak ade pon .. :( .. die keje .. sabar jew la ... mungkin tak ade rezeki nak berjumpa ... last3 aku pon pinjam lah kereta Ain adik Am , g opis die .. huhuhu ...  cian die .... tertidow atas meja ... sebab banyak sangat buat keje .. hahah .. tomey neok die tidow .. tak sampai aty nak kejutkan die ... juz tinggalkan note jew la ..
                  " abang ... ina datang nie ... hurmmm ... ade rezeki , kite berjumpa lagi " sampai hari nie Am still tak tahu apew yang aku nak buat dekat Hospital Tawakal hari isnin nieh ... hurmm .. biarlah .... bak kate Firhash "tak baik buat orang lain susah hati kan " ... u right Fir ...
tengahari tu aku pon balik nan ayah aku ... huhuhu .. sampai jew rumah aku ingat nak jumpa Umarul ... but tak kesempaian ... die buzz dengan kerja die jugak ... hurmm ... yang aku pelik nye nape tibe tibe die mara dengan aku ....hairan ? sedang kan aku dah bagitaw sume nye tentang pertemuaan aku dengan Am .. huh .. jelez kew? soe ar bie , tak ade niat nak luke haty bie , but bie taw kan keadaan Ummy .. and niat Ummy .... maafkan Ummy ye bie ... malam ?hahaa... ingat dapat lah jumpa bie , but tunggu punya tunggu bie tetap tak datang ... never mind bie , Ummy tak penting kan .. Ummy paham lah ...
              apalah nasib aku ouh ....ade member pon macam siot jew ... say "kau tak patot disayangi and dicintai " ayat yang takkan aku pernah lupa lah dari dulu ag ... Fyda selalu cakap macam ouh ... huhuhuhu ... tak kisah lah Fyda .. lebih baik aku jdi skema or mendiamkan diri .. daripada melawan korang semua tetap tak puas haty ... BF ? huh .. ag lah ... die juz menamani aku saat hapy je .. saat sedey die menghilang ... bialah die ... lagipon aku neok die tak serius sangat dengan aku ... law die serius dah lame die buat apew yang Aril and Am selalu buat pada family aku ... tak apew lah Bie ... kita tengok lah landasan percintaan kita sejauh mane ia akan pergi .... kosong dan kosong jiwa aku ! huh .. isnin , kol 10 pagi ... wish me luck guys .... assalamualaikum  ...
                   










thanks cute reader

No comments:

Post a Comment