hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

apeish ^_^


apeish ILY Zou
miss na bersembang macam dulu ag dear ...
but aku kene tahan diri aku untuk menjauhi kau apeish ...
sebab Zou .. aku tak nak Zou sakit haty ..
and aku harus menjauhkan diri dari kau apeish ......aku tak nak kau rase kehilangan aku nanti ...maafkan aku apeish ...
:(
hurmmm...
apeish .. tenks coz bg support tat ina selame nie ...
and Zou thanks coz bg apeish ade tat sisi ina , saat ina perlukan seseorang untuk menangis ... 
apeish , maafkan ina ... epy sangat sangat dapat kenal apeish ... ari semakin ari , da dekat mase ina .. juz wish me luck apeish ...
dan andai tak selamat ag .. macam ina pernah katakan dulu ....buatkan lah semuanye untuk ina ...
:)...
kau sorang member yangterhebat bagi aku ... 
jangan upewkan ina ..          











thanks cute reader

No comments:

Post a Comment