hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

rasmi ...


secare rasmi nye kau ku lepas dengan rela hati ini ... 
bukan sebab Eya or sape sape ... itu kemahuan kau dan aku sekarangkan ? ..
awak .. terima kasih sangat sangat sebab pernah mewarnai dunia saye dengan cinta awak ..
awak ... kita mungkin tak akan jumpa lagi kan macam selalu .. mungkin selepas ini awak tak akan jadi mesra alam macam dulu lagi dengan saya .. hurmm ..
awak ..saya nak sangat  awak bace semua ini ... 
awak ...
sekali ag saya ucapkan terima kasih atas segalanye ... halalkan segalanye ... saya mintak maaf dari rambut hingga hujung kaki awak .. biarpon perkenalan kita terlalu singkat ... macam macam kenangan telah kita create same same dengan kawan saya , Abang  Nami ....kita pergi Langkawi .. kita pergi jejalan dekat sanew biarpon keje dan tekanan terlampau banyak sangat ... kita overnight  kat koridor Apartment Lagenda ..yang saye tak boleh lupakan sampai sekarang ...
tengah syok saye membuta dalam Van otw nak balik selangor dengan Ell Uno , Firdaus , kehik and Eyka sume  .. tiba tiba lagu ELLA-sembilu dimainkan dalam radio ... semua orang dalam Van yang elok elok tengah membuat taik mata , teros terjage and melalak same same .. yang paling lucu nye Ell Uno ar , tak pernah pernah die layan lagu jiwang , terus die layan .. haha !
saya pon terjage, semua orang melalak lagu , saya celik jew mata , saye tengok awak menangis .. awak menangis tengok saya yang tengah  tidur pada mulanye... saya lap air mata awak ...
"bie kenapa nie, kenapa bie angis tengok ummy  .."
awak hanye diam jew .......kawan kawan len still lagi memekak lagi dengan lagu ELLA tu ..
lagu ELLA tu betul betul buat hati saya terusik saat tu ...
lepas neok awak menangis ... saya lak yang menangis ....hurmmm...
kenapa awak menangis untuk saya bie ... kenape ...hummm ..
saya tak kan lupa kenangan Langkawi tu ... maafkan saya .. sebab buat awak menangis ...
saya hargai sangat setiap setitik air mata awak tu ...
mungkin bukan salah awak kita berpisah .. mungkin salah saya ... saya minta maaf ..
saya sayang awak .. tapi saya tak kuat untuk memiliki awak ... 
"bie , suatu saat bie akan penat jage ummy .. dengan keadaan ummy "
kan betul apa yang saya pernah cakap pada awak dulu ... hurmm .. sebab tu lah saya tak berani nak bermain dengan cinta ..sebab saya tahu yang akhirnye , perpisahan akan berlaku ...
awak ... biarpon kita tak  mampu memiliki cinta antare kita berdua ... kita tetap kawan kan ? awak sudikan terima saya sebagai kawan? ... saya tak nak kehilangan awak ...
awak terima kasih ....

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment