hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

aku tak lawa ... aku sedar lah ...

kecantikan ?
semua itu satu anugerah kan ? sekurang kurang bersyukur as human , rite ?
semua manusia .. tak kira putih or hitam ...buruk or cantik ....gemuk or kepeng...tal kira apek or nyonye tepi jalan tu kew
sebenarnye semuanye same .... mungkin pada pandangan manusia ... yang buruk itu akan selalu dikutuk kutuk ... dan yang cantik itu selalu dipuji melambong lambong ... sedangkan mereka langsong tak tahu keburukan yang si cantik tu .. itulah manusia ... 
setiap manusia ade kekurangan nye ... mahupon si cantik or si buruk rupa ...
talking about si Cantik ...
semua orang memandangnye dengan penuh bernafsu ... dan memuji melambong lambong .. sampai langit ketujuh lah jugak .. but ... semua orang tak nampak keburukan die ... huh...
 apetah si Buruk rupa pulak ..
lagi lah menyedihkan ...  dikutuk kutuk ha depan depan ... huh ..
kaw silap wahai manusia !
semua yang ade di atas dunia nie semuanye cantik di mata allah ... hanye kaw yang buta tak nampak keistimewaan seseorang tu ... kaw silap ...
dan kaw tak berhak mengkritik ciptaan allah yang mencipta kelebihan dan kekurangan kaw .. aish ....
aku juz nak bagitahu kepada manusia yang comment blog aku tempoh ari ...
sedih gak rasa hati .. but siapa aku nak hukum orang lain kan ? kalau aku buruk ? kau sepuluh kali ganda buruk nye ! sebab kau buruk dengan perangai kau la dol ! huhu ! if muka kaw cantik and hensem sekali pon kau tetap buruk dengan perangai kaw .. tak ade guna lah giler .. suatu saat kaw sendiri yang kena ... dengan apa yang telah aku lemparkan pada orang .. percaya lah kata aku lol ..

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment