hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

bace lah sendiri ...

 hey reader .... 
hahaha .. arinie aku terasa puas sangat sangat ... entah kenape pon aku still tak tahu ....
aku cter dari pagi k ..
pagi pagi buta aku dah hang dekat rumah Cik Nora .. pagi nie otak aku rasa ringan sangat sangat ... mungkin sebab ... aku dah lepaskan si Umarul tu dengan rela hati ...mungkin ? ...
entah kenapa tiba tiba .. aku nak IM dengan Fyda dalam FB ...
citer punya citer ...
entah kenapa die still boleh tanye tentang benda dah berlaku setahun yang lalu pada aku  ....
seolah olah die macam tak percaya ...macam anew orang sekeliling aku pon tak percaya ...
huh ! ape sume nie harus dihebahkan untuk memalukan diri ku dan menangih simpati daripada die dan geng geng Amin ..Fyda .. event aku tak bagi bukti pada dorang ... dah cukup baiklah tu ... bukan aku nak menipu .... but benda yang die pernah cakap tu ... pada 1st berlakunye kes tu .... aku dah dapat jawapan ...
" orang takut bapak halau orang ar ! "
sebab tu kenapa aku tak nak tunjuk bukti buat kali kedua pada die ...die tak kan nak nye ... agak3 law aku tunjuk sekalipon ... kompom die balik dekat pangkuan aku dengan atynye yang masih melekat pada perempuan tu ...huhu .. bialah .. die dah bahagia skunk ... Aril nak jumpa Fyda ?
aik Aril .. kau dah ludah FYda bertahun3 yang lalu .. skunk kau nak jilat  . shengal ubi !
entah biarlah korang ...
hahahha ! MY GEMOX !! halikatok kozaemas  for everything pada malam yang mulia  ini ... haha Didy , tenks coz bagi aku pelok kaw !! haha .. miss nak buat keje jahat dengan kaw ... halikatok kozaemas jugak sebab jadi kain buruk untuk aku tadi .. haha .. nothing intresting ouh dalam hidup aku skunk ..
to MY ATOK : hahaha ! waa.. kau always fly an ...Intan pon same ... haha ! seronok nye jadi korang .....leyh pergi mane mane korang nak ... yang aku nie nak pergi Jay Bee dengan sendiri pon tak sampai sampai ag .. haha ... papehal pon ! aku akan carik seribu jalan untuk aku celebrate my sweet16 kali nie kat Jay Bee ... amin !

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment