hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

pemikiran ku terhadap lelaki BICTH!

aku sering di ketemukan dengan pelbagai jenis ragam  " lelaki ".....
"ummy ! awk tak boleh buat tu , ummy tak boleh buat nie  ... bla bla bla ...."....
 waaa kuat control lah pulak .... hahaha .. tu baru yang ala ala queen control ..
" bby ! asl bby pandang laki tu !  asl bby men kenyit kenyit mate dgn die !"
ya allah ... bby kenyit mate sebab mate bby masok habuk kotw .. aish ! ahha ... yang nie lak CEMBURU BUTA .... sampai mate awex ngah tahan pedihnye , yang BF nie lak sibok dok tacing tacing ... eyek ! pliz lah .. lelaki tacing .. ngade ngadenye .. hahah...
"sayang .... tlong abang jum .. tolong urut badan abang " 
bicth ! haha ! geli ketiak aku siak !! hahah ! bitch that person ! hua3 .. yang nie lak lelaki yang jenis SANGGAP JEW LEBIH .. over ! haha
.... 
entah lah .. macam macam lah jugak aku jumpa lelaki bermacam ragamnye ... kalau aku nak citer kompom tak abis ...  tapi benda yang paling aku fuck sekarang dalam hidup aku .. baru jew g date beberape kali .. but da berani berani nak sentuh sentuh ! pergh ! kau nak mam samurai nan aku kew ha !!!! huh ! lol ! aku bukan  touch and go lah dude .. yang kaw nak men pegang pegang  sesuka hati kipala mak lu saja ... bafak kau ade bayar zakat kew atas body aku yang kau nak men touch and go nieh .. pergh ! memang aku FUCK lelaki macam tu sekarang ... huh !
tapi tak semuakan lelaki macam apa yang aku fikirkan .... bak kate pepatah ... hanye kerana niler setitik , busuk sebelangga ...haha ..btol kew aku nye pepatah ouh ? haha ! entah lah ... macam aruwah Aizat ... aku tak kan lupakan kau Abang ..
like MY GMOX ... huh .. entah lah ...
like ZAmni or Am aku yang always disebut sebutkan tu ... tetapi aku tak faham sesuatu tentang lumrah idup ... kan orang dulu3 always cakap .. 
"sebelum kita jumpa yang cinta sebenar3nye tercipta untuk kita , kita akan diduga diketemukan dengan orang yang salah "..
memang betol kata kata orang tua tua dulu kala tu wujud ... sekarang aku percaya dengan semua tu ... and aku mula berhati hati membuat keputusan ... aku mula berhati hati mencari pasangan... aku mula stop thinking about love ...  ye ar .. na SPM ouh .. hahah !  


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment