hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

die MARAH aku kew ?

"die dah lupa kita .. thanks.."  
pergh ! menusuk kalbu 
pergh ! hey dude ...  kita  lupakan awak ?! hey bodonye kita , if kita lupakan lelaki sebaik awak ...
bodohnye kita lepaskan seorang kawan yang setia and terima apa adenye diri kita ...
haish ...
 i know .. my fault ... coz make u waiting dekat KLCC aritu for a long time .. but dude .. u should know ... i dah sampai .. but i tak boleh tegur u ... coz i always think about Zoul ... event memang die tak ade dekat situ ... die ade dekat kampung .... but i tak sampai haty nak sakitkan hati perempuan lain lagi ...i takut satu saat kesakitan yang ditanggung oleh perempuan yang disakiti itu , terbalik pada i .. hurmm .. i know u still mad with me ... hurmm .. biarlah Apeish tak tahu kebenarannye ... hurmmm ... tadi dengan relex jew Apeish say like that to me .. aish ... im sorry .. i can't move on without u .. hurmm .. aku kene undur diri dari sekarang kalau tak melarat aku nanti .. dah lah die nie  suka buat aku cair .. and die always bagi aku harapan .. walaupon merepek nye harapan .. hahah .. but Apeish ... 
 i tak tahu kenapa ... makin lama makin Apeish selalu bagi harapan tentang cinta ... apa Apeish dapat rasakan apa yang ina rasakan ? huh ! lol !! tak bole! tak bole ! aku saynag kau as kawan BESTIE !!! only BESTIE .. amalyna !!! kau jangan main giler Amalyna ..


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment