hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

kamu ....

 kamu ...
saya nak kamu tahu sesuatu dalam diri saya ... sejujurnye untuk awak ..
biarpon tiada jodoh antare kita .. awak tetap kenangan terindah buat saya ...
awak ...
maafkan saya awak ... sebab tak mampu menjadi yang sempurna untuk awak ...
tak mampu untuk buat awak ketawe ..
tak kuat untuk membahagiakan hari hari yang awak dan saya lalui ....
awak ...
saya rindukan senyuman awak ...like kerang busuk tu .. 
saya rindukan pelukan awak .. yang ada bau ketiak masam tu ...
saya rindukan belaian manje awak tu .. yang selalu pakai bulu ayam tu ..
awak ... 
saya rindu nak sepak muka awak ... bila awak nak muncul ...
sebab aaty saya tengah panas nak lempang kepala otak awak yang menduakan saya dan tak pedulikan saya ...!!!

hahaha !!!!  merepekan saye ? sebnarnye saya nak cakap saya rindukan my Gmox .. hahah ! sebab nak gaduh dengan die !! hahah !! bodoh an if ade pompan yang rindukan semua yang kat atas tu .. hahaha ....

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment