hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

30 march 2011

hey lalolalola !!!
hey reader ...  may speak in english or bahase "rojak " today ?
kah3 !! i dont know why  hari nie .. aku nak bersendirian ... sapanjang dalam kelas .. aku mendiam kan diri .. antill ade member i say  yang i nie kne rasuk nan hantu ... ye ar .. diam jew .. kalau tak .. i lah mesra alam dunie .. hahahah ...
i terus street to the point lah k ...
entah lah .. kenape tiba tiba jew nak jumpa dengan Didy a.k.a Hidayah ...
and bile aku lepax dengan die tadi ... aku pelok die ! huh lega rase haty !! hey3 !! jgn pkr bukan bukan k ... kami bukan jenis yang suke same sejenis k .. hhaha .. juz na pelok and anges tat dalam pelukan seseorang .... didy always jadi kain buruk aku bila aku merenggek ...haha ! tah dari mana tiba tiba bukak citee sal ARIL ... aish ! ta ske nye bila dengar cter pasal die ...
Didy .. aku kenal die lebih jauh dari kaw .. and aku yakin .. die masih yang dulu .. penuh bernafsu .. and aku tergamam seketika .. bila Didy cakap ..
" tadi kami nampak Aril ... bawak kete MYVI PUTEH ouh ...."didy say ..
"so"... aku balas dengan penuh perasaan try na cover rasa marah .. haha 
"ta de lah juz na stowi kat kau yang ngah badmood nie kan " hahah ...
"but kaw nampak kat mne " haha .. tadi poyo jew aku na cover bagai ... but aty rase ingin tahu ... ahahah ..
"kat taman cina  kat Desa Patin tu lah " hahah ! didy say ...
terdiam aku kat situ !! jadi apa yang aku nampak selame nie betul ! cuba pikir k .. selama nie aku selalu merayau sorang sorang if  ta sedap aty sume .. aku selalu lalu taman cina tu .. ade la dalam kol 10 ke atas ... aku always lah jugak nampak MYVI PUTEH tu .. macam kenal no plat tu ... but buat bodoh jew la an .. ta sangka la pulak .. akhirnye aku tahu ... siapa orang nye ! ya allah ! sebak nye .. ILY still nak menyerongkan jalan die lagi kew?
 aish! aku pikir kau akan bawa die pulang ke jalan kebenaran .. rupanye tidak .. aish ! ya allah .. kaw selamat kan lah die .. jangan kau pesongkan die jauh dari jalan mu ... amin !
biarpon die bukan  milik ku lagi .. aku ta sanggup biarkan die terpesong jauh ... 


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment