hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

merepek kaw amalyna

 alooo guys ...
aku pon tak tahu nak say ape lagi dalam blog nieh ... coz blog dah makin buruk sangat sangat .. perlukan nasihat pakar ... hahaha...
tiba tiba jew aku teringat kata kata hamba allah yang sorang nieh ..
"life is short , enjoy it to the fullest"
ada betul jugak kata die , but ade salahnye kata tu ...
serabot aku dibuatnye bila aku bermainkan apew yang terjadi dengan apa yang dikatekan "Ouh My Atok" 
ye aku akui , memang cinta sejati akan hadir dalam hidup kita tapi ia lambat sangat sangat ... sebab tu lah manusia mencari cinta tak kira usia  ...
dan sebab tu lah berlakunye salah pilih lah Bf lah .. dikecewakanlah , ditinggalkan lah .. huh ! sedey ! entah lah .. aku tak tahu apew yang aku melalot .. got fever ouh ... men hujan kaw kaw semalam .. hahah.. ILY Guys.. bye3..

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment