hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

benar kata hati ku ..


dear diary .....
hari ini result SPM dah keluar ... hahah ! awesome Fir dapat 10A .. unbelive meyh .. kau memang terbaik wok ! haha .. event kau tenat sekali pon , but tak jatuhkan semangat kau langsongkan .. waaa... kau idola ku ! tabik springgg !! haha..
apa yang aku berlajar hari ini dalam hidup aku ?
betul kata orang , manusia hanya mampu merancang ,hanye die menentukan segalanye ..
pelikkan if tiba tiba pada mulanye tenang jew rasa hati nie ...dan pada waktu rehat , denyutan jantung aku mula laju ...
"woi eina , Aril nan Ily kotw tadi g ambik result" didy say to me.. huh! ade aku kisah ! lol !belum sempat aku nak balas , ade lak minah seekor nie si Yana menyampok ..
"haah eina, die da potong rmbot macam zaman zaman sekolah dulu dulu,maybe mak die soh potong kotw sebab mak die tak suke neok rambot die yg sakai ouh .. hahaha"
aku hanye mampu ketawe jew la ... padahal dalam haty melayang menahan semuanye ..
say:"bie , t bie ambik result owank temankan k "... terharunye time tu ...:)
tapi sume tu tak kesampaian .. kaw tinggalkan aku time exam BI tu jugak .. melalak aku dalam dewan ..last3 aku kene balik ,coz ckgu takut aku pengsan .. haha ! lol kan aku nie? huh !kan best law kau masih disisi aku , kan bgos law die tu aku .. hurmmm .. biarlah , kau tetap kisah silam bg ku ...
AWESOME!!! see ... belah siang aku dapt bad news .. n night ... aku dapat good news .. inshaallah Am akan datang snie 5/4 nie.... die kata nak stay sinie jage aku .. if ade rumah kosong ... waa! haha ! amin , moga terkabol kali nie ..




thanks cute reader

No comments:

Post a Comment