hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

ouh "my gmox " tenks ...


ouh my "gemox" ..
tenks sangat sangat malam semalam kau belanja aku makan tat Serendah .. hahaha 
romantik la sangat duduk bawah payung dah nak repot ouh ! sekali ia tumbang mampos kene kepala aku .. memang kau , aku cekik cekik kau punya leher  ! haha !
kelakar lak aku rasa ...
since dari aku kechik and keluarga kau dengan keluarga aku berkawan rapat ...kita anew penah tegur an .. ye ar , masing masing pemalu ... pemalu kew? hahah ! entah lah .. maybe disebabkan faktor usia kaw yang lebih tua dari aku kotw ... tapi best ar g makan dengan kaw semalam .. ase nak cepuk cepuk jew muka kaw dengan kaki aku ...asyik main bahan bahan aku an ..  haha ! nasik goreng kicap ? haha ! der , law lu nak mam nasik goreng kicap , gua leyh masak kan lah tat rumah , tak payah nak g kedai .. haha ! macam dak kecik la kaw ! hahaha... 

lol nye gmox ! hahah ... tenks for everthing k nyot ...
WARNING UNTUK KAW "MY GMOX": pegi jumpa doktor lah ceredik! ! cheak kipale kaw yang kusut tu ... new taw leyh masok hosptal mental kew an .. ahhah

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment