hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

mood bersepah sepah and star qem ... happy bufday ...

  hahahha!!!
@ epy bufday Star Qem ... hahah
@ moga kaw dimurahkan rezeki .... hahah
@ moga hubungan kaw dengan Bulat kekal lame .. amin !
@ and semoga hubungan korang direstui oleh family Star Qem kali ini ... amin !

mood aku malam nie bersepah sepah ouh ..... ase na mara pon ade , rase nak menangis pon ade , rase nak menjerit .... rase nak peluk seseorang pon  ade .. huh ! ade ciri ciri nak jadi Gilar tak ? yap ! aku macam orang giler malam nie ... huhu ... 
in the early morning ..
talking about school .... huh ! now Amir Luckman ... angry with me .. i dont know why .. start from  at 1st exam aritu ,,,huh ! lol kan  ...and akhirnye i knew it ... haha ! coz ade teacher yang sound die sebab die suke lepas tanggungjawab die kat aku ... haha ! kaw nak mara aku ? haha ... sorry dude .. thats not my fault .. thats yours ... huh ! skeaty kaw lah ... aku  ta nak pjuk macam aku pujuk mail dulu ..huh ! lol kan ... 
at night ...
argh !!!! aku bosan .. aku sunyi !
segalanye ade dalam pale otak aku ! haish ! mane si budak budak nieh .. haish ! kusut kusut ! somebody pliz make me happy for a while pliz ... hurmmm ... guys .. i need u ... aku miss kan Umarol .. but aku kena tahan diri aku ... argh ! die tak pedulikan aku .. buat aku masih nak terhegeh hegeh pada die ... pengalaman aku bercinta dengan Syahril memberi aku seribu serta satu pengajaranlah .. jangan kau nak perbodohkan aku dengan tipu muslihat kaw ! huh !! jangan kau gunakan alasan berlajar untuk kau curang disana .. aku da penat dengan sume nie ..huh ! cewah ! hahaa .. jiwang karat la pulak .. haha ..

last last Star Qem datang .. yeyeah !!! peperangan bermula .. event kaw datang lambat dan budak budak semua dah malas na tnggu .. but kaw still kene kan .. tepung !! yeyeahhh ... hahaha ... 


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment