hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

koma dan koma lagi ...:(

  2 march 2011
dear diary ,\

           firhash still macam tu lagi .... ya allah kau ringankan lah beban fir ya allah .... mesty korang sume fikir aku suke kan firhash nie kan ? u wrong ... die aku dah anggab macam abang aku ... even aku baru kenal die , die tetap bestie aku .... yang always take care all my problem .... mesty intan pon fikirkan aku suke kan fir ... ye la always text tanye pasal keadaan Fir.... intan , die da macam abang ina .....hurmmm ... ta ade sikit pon terdetik dalam hati ni nak kan si atok malaya tu :) yang kuat perasan tuh ... :)huh.. 

      " ya allah ....aku mohon pada mu kau ringankan lah beban Firhash yang sekarang  terlantar koma di sanew ....  aku tahu kau amat menyayanginye ..kalau kau mahukan die , kau ambil la die dengan mudah nye , jangan lah kau membiarkan die menderita menanggong kesakitan seorang diri ..."
       andai saja tiupan angin mampu sampaikan pesanan aku pada Fir seperti tiupan angin yang lalu sedang berbisik pada Fir , ingin aku katakan " Fir kuatkan semangat ...sedar la , sedar la !!! argh ...:(
 sedang khusyuk aku  membace yassin dengan ibu untuk Fir ,tanpew aku sedar  titisan air mate aku mula turun dengan  lebatnye yang membasahi pipi ku ..."ina kenapew nie ..." ibu bersuara  tanyekan aku kenapew....ibu ! Fir koma ..... tolong Fir bu , tolong Fir !!!!! :(... tak kan putus doa aku untuk kau atok malaya .... tak akan !! Fir sedarlah kau Firhash ...! kuatkan semangat kau Firhash !!!! :(


atok <3 cepat sihat auww3 ...t kiite lawan sapew ag kuat ...
                      ~the end~


thanks cute reader

No comments:

Post a Comment