hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

atok jejake malay , firhash kau kene kuat ....



1 march 2011.....14;57;37....
      




    texting between me and Intan awex Firhash ....


  "tdy jntung dy failed ... ble doktor recharge balik , dye twos koma ...."
             firhash .... kau kene... kuat fir .... kau kene kuat   kerna ade nye Intan yang selalu menanti Fir ... msty Fir ade jnji dengan die kan ... Fir sedar lah .... ya allah , kenapew setiap apew yang aku mohon , kau tak pernah kabolkan ...malah kau terbalik keadaan yang ku mahukan itu ... ya allah  , aku merayu ya allah ... kau sedarkan lah die ya allah ..... die terlalu baik ya allah .... ya allah kau ambil lah nya aku daripada kau memilih die .....kau ambil lah nyawe ku dari pada kau ambil nyawe Fir yang terlampau baik orang nye ... Fir , bangon la , sedar la ....... kite same3 da janji an , if kita dua dah sihat , kita nak lwan futsal same same   dengan intan sekali .... Fir ... bangon lah ... ya allah .... aku merayu ya allah .. aku merayu ....:(   

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment