hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

NIKON D3100

 assalamualaikum ... dah lama aku tak update blog .....hey all reader ..
macam macam berlaku dalam hidup aku as long as i never update this blog ... aku terasa macam tak dipedulikan oleh Si die ... terasa menyesal beri die peluang or try buka hati bagi die ruang lagi ... tapi nak menyesal pon  tak ada guna pon kan ? nasik hampir nak jadi bubur .. kita tengoklah sejauh mana hubungan kita bie ...  aku akan pertahan selagi aku mampu ...  kenapa saat macam ini , aku teringin nak dengar suara Am ..  saat aku sedih dan berduka sendirian mahupon beramai ramai ... mesti aku akan carik kaw Am .. dengan harapan kaw akan bagi aku semangat ... biarpon aku tahu kau dah berpunya ... aku still berharap pada kau .. nothing will change amalyna ... kau kene faham tu amalyna .... talking about "my Gmox" ... aku fikirkan selama ini , hanya aku yang rasa bersalah akan kejadian malam tu ,rupanya dalam diam diam die jauh diri  dari aku, jauh dari sudut hati  die pon rasa bersalah dengan aku  .. hahaha ... entah lah .. memang patot kotw dua dua rasa bersalah ... memang masing masing bersalah sangat sangat ... hahaha ! shengal ...




 tak ade keje aku selepas dapat nikon D3100 nie ... hahaha syapiq iqwan , jangan jelez ... 
tapi along aku punya daa... hahahah <3 poyo jew ayat cam aku punya jew ...




thanks cute reader

No comments:

Post a Comment