hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

die dah nak sampai puncak gunung , aku baru nak daki .


guys .. lupa nak cerita gembira .. 
Fir , aku tumpang sekaki atas kejayaan kau .. tahniah dapat belaja kat UK tu ... 
lame sangat kotw kau ada kat sane nanti ... 4years .. bila umor aku dan Intan 20 tahun baru kau balik sini ? pergh ! gempak ar .. mau kau lupa kami .. ye ar kau kan My Atok .. dah nyanyok ... nanti kau dah balik sini an Fir , kau akan neok lak aku berjaya macam kau , biarpon aku tak sehebat kau , aku tetap leyh jadik macam kau ..dapat banggakan family kau .. aku akan Fir ! my promise .... hahah ! bangga sangat  kalau aku jadik macam kau , kompom rumah aku buat kenduri 3hari 3malam mam pecuma .. haha ! macam kenduri aruwah la pulak .. haha .. even kau orang kedua buat  family kau bangga dengan diri kau , tapi sekurang kurangnye , kau tetap ade dalam list kebanggaan dorang .. bukan nye kau tak ade ... shengal .. =.='..

Fir , t kau kat sana jangan lupa kami dekat sini ye Nyah .. hahaha .. jangan upew ooopaaahhh ! haha...

Boboy Cik Mah nak bertunang ?
hahah ! nak tergelak aku dengar ... ahah tipo sedehh tak ade .. scandal tu .. haha .. apa boleh buat jodoh tak ade .. ouh kakak ipar ku , berhati hati dikau sama itu play boy..


thanks cute reader

1 comment:

  1. untg la apt kmere nikon....
    u pnyer blog bez syg....
    tp x abh bce ag...sok smbg
    heheh

    ReplyDelete