hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

fir.....bagitaw intan the true .... argh!!



die smpan saket die dri aku ....
sampai 1 ari ..
die nzak ...
bwu aku tw...
:(


haha..sekurng2nye kte smpat knl kan..
ap2 pon,,jgn bgtawu intan tau...


ko kne gtw wei ...
ko kne !!!!
kalo ko tat posisi die ...
apew ko ase t ble die da ta de....
die ta bgtw tat ko yg die aket sume...
wei ...
bgtw die...
ko tw ark ...
sume tu perit sgt ...
ble die tw t...
fir.......
dgr akap aku......
bgtw die...


firhash:aq jz bgtawu dy yg aq skitt ckit je



amalina: tell the true!!
ko tw ar sket sgt3...
aku tkot die jdi mcm aku ...
1tahun aku fobia...
aku trauma..
dgn pemergian aizat ...
1st love aku ...
hurmmm...
pliz tell intan the true...
:(


tlg bgtawu bg phak aq eak.. aq xsnggup la...
salam...


hurmmm...
bg no die ...
skuang3 ...
aku leyh tngkan die ..
ble die anges...


0i7.........


amalina:ko na akap pew ag tat die?
hurmm....
ko ambik aku nye blog nieh ...
ko tulis apew ko na tlis tok die...


ko pndai2la ye...
insyaallah nnty aq bgtawu dy...
hahaha..


eynaxoxo@yahoo.com
da3.....
ko ambik blog ouh ...
ko tlis ..
ag snang ...
bia ble die wndu ...
pndai3 la die bkak ...


hahaha,,,ko reka sndiri wei...

aq dh xsnggup...



ah ta de keje aku ..aku na ko tlis dari aty ko tok die ..bkn tok aku ...
da3 fir ...
just do it wht im say ...
tu yg tebik tok die kelak ...


tlg ye wei... aq xsnggup bg dy sedih..kmi dh kpel 4thun wei... n dh 3thun aq rhsiekn bnde nie...
6:07pm


penawau saat die wndu ko t...
fir.....
juz tulis ....
and ble da tbe mse nye ....
aku akn soh die bce....
fir....
believe me ...
:)
:(
Tengku is offline.

don't go fir ...... intan ...wake up ...
     
 arghhh!!! ya allah jangan kau bagi intan rasekan apew yang aku 2tahun yang lalu ...
ya allah ... aku merayu , kau selamatkan lah die ...mungkin aku bukan sesiapa bagi die ... tapi aku umat mu .....die saudara ku .. kau selamatkan lah ... intan ...kau kene kuat ...kau kene kuat .....kau kene tabah mengahadapi apew yang bakal berlaku .... fir ... kau kene yaken nan diri kau .... tipis atau tidak ... maty or tak ... tu bukan urusan kte ... itu allah yang tentukan ... manusia hanye mampu meramalkan ,.... fir......sungguh aku sayang kau macam abang aku ouh ... intan perlukan kau dunie dan akhirat .... fir .. KAU KENA KUAT......fir ...... cepat lah sembuh ....:(


     




thanks cute reader

No comments:

Post a Comment