hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

27 febuari 2010..


kenape aku terase sebak sangat sangat  malam nie ... hurmm ..kenapew fikiran aku melayang memikirkan MUHD ZAMNI .. hurmmm ...sambil sambil aku teringat akan kata kata nye ...
"t abang datang sanew ye , abang pon rindukan bie......."secare tak ku duga 15minit kemudian ... ding dong ! ding dong ! ... aku lihat dia diluar pagar ...sambil tersenyum kerang busuk die tu ... hahahha.... "waaa .. abang ! aku berlari sambil pelok die..... windu ouh ....lame tak jumpe ...ade dalam setahun,ta peduli aku nan owank yang memandang kami  .... ye ar , JayBee to Selangor ouh ...kan jauh .. rupe rupe nye tyme aku ngah texting dengan die ouh , die ngah bawak moto upew nye ..hahaha..

 teringat sangat sangat ....... apetah ag tyme depan masjid ouh ,Tanjung Emas......t aku story tat korng pasal tu ....back to our story, kenapew aku termimpikan kau ...sumpah aku rindukan kau ...tiap kali umarul biakan aku sendirian , fikirn aku akan melayang pada kau ...kenapew!!apew kau masih ta maafkan aku ?  ahhh ta taw !!! niat n hajat aku , nak jumpe kau tat Jay Bee ... n make u epy again .... amin ! ya allah kau percepatkan lah pertemuan ku dengan dirinya ...amin !





thanks cute reader

No comments:

Post a Comment