hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

part3: ketamakan aku akhirnye memakan diri ...



akhirnye ketamakan kasih sayang aku , semuanye hilang macam tu .....akhirnye , Am and Aril ... bukan milik aku lagi .... Am aku tinggalkan kerna aku terlampau mencintai Aril  .... penyesalan beribu penyesalan aku dapat setelah melepaskan die pergi .. bodoh kan aku ?  seseorang lelaki yang benar benar mencintai aku , setia yang die tunjukkan , kejujuran yang selalu bernada setiap tutur katanye .....  Aril ? die pulang tat pangkuan aku ... die amat berbeza ...hanye jasad nye Aril yang aku kenal dulu , tapi akal fikirannye serta hatynye tak seperti dulu lagi ... aku akui salah aku .... tamak akan kasih sayang dua owank lelaki yang tulus mencintai aku ... butakah aku saat itu ? hitam gelap gulitanye haty aku saat itu sehingga aku tak nampak kesakitan mereka , mencintai aku ... tipu kanan ,tipu kiri ... ya allah ! .. maafkan aku .... :(...
         Aril tak lagi berade disisi aku ... biarpon percintaan 3tahun kami hanyelah sia sia ... baginye , percintaan kami penuh kepedihan .... hurm ..maafkan aku aril ...susah payah kau jage aku dekat rumah  time aku sakit ... susah payah kau berkejar ke rumah aku , tyme aku rebah dan lemah sangat sangat ... tapi Aril , sehingga hari ini aku tak mampu menerima cara kau pergi meninggalkan aku .... kau taburkan bermacam janji ... tapi kau tak pernah nak sempurnakan segalanye .. walaupon aku tahu aku sedang diduakan but aku till boleh terima .. aku cuba selami semula apew yang membuat kau gembira saat kita bersama dahulu .. tapi aku tak mampu lagi , kerna aku tak setabah dulu lagi macam dahulu ..... aku redha kau pergi kepangkuan nye .. semoga kau berbahagia .... kejadian kejadian malam tu .. tetap aku egt kau kasari aku .. doaku selalu mengiringi jalan mu ....
         Am...... kau memang sempurna ... sempurna di mata ku ... seribu kali kau berikan  aku peluang , seribu kali aku hancurkan ... maafkan aku sia siakan peluang yang kau berikan ... selepas apa yang terjadi dalam kehidupan aku ,  aku sentiasa mengharapkan kau ade disini Am ... biarpon aku tahu kau sekarang tak lagi fikirkan tentang cinta ...bagi kau cinta menyakitkan haty ..aku tetap setia menanti dengan seribu penyesalan .... Am , setiap kali aku menyalahkan takdir , aku selalu ingat semua pesanan kau ... sesungguhnye , aku amat merindui kau ... andai allah tanye pada ku , apew hajat terakhirku ...akan aku katekan , aku mahukan kau , berada dihadapan ku ...biarpon hanye sekelip mata ... biarpon  seperti angin yang lalu dihadapan aku .... Am .... maafkan aku ... :( .. aku amat merindui kau .....  moga kau melihat sesal ku ini Am ... aku tunggu kau bulan6 nieh .. dan aku nak kau tahu .. kau lah yang terbaik bagi aku .. seperti ibu selalu katakan .... sekarang aku dah percaya dengan sume kata kata ibu dulu ... pertunangan kita sudah ditakdir ... hanye aku yang  bdoh tak nampak sume tu .... maafkan aku Am ....
biarlah sume dah berlalu kan .... 




thanks cute reader

No comments:

Post a Comment