hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

part 2 : history between me , MOHD ZAMNI and MUHD SYAHRIL



 haha ... back to our stowi eh ...  
                            kecikkan dunie nieh .. hahaha .. tak sangake la pulak hubungan kami selalu diperhatikan oleh Ibu and auntie tuh ... baik punye baik .... sampai Ibu boleh kata nak jodoh kan kami .. hahaha .. aku pon anggab jew la joke ibu tu juz kiding ... huhuh ... ta ambik serius pon ....hahahah.... setahun  kami kapel ... standart ar manusia tak tahan an dengan kongkongan .. Am always kongkong aku , larang aku uat nieh , sekat aku nieh , sekat aku tu ... sampai aku dah tak tahan ....... aku fikirkan hubungan kami juz main main jew .. ye ar , jauhkan  so kite tak tahu apew yang die buat tat sanew , setia kew , jujur kew nan kite .... huhuh .... entah macam anew ade 1 hari tu ..... aku dapat 1 text from some one yang aku tak kenal .... aku fikir kan member aku yang nak kena kan aku ... aku po apew ag , men taram jew la mara jantan tuh ....hahaha .. mara punye mara .. last3 die kate die bukan  geng aku .. and name die MUHAMMAD SYAHRIL HALIK .... hahaha ... segan jew ouh ! soe la eyh ... start dari  hari yang memalukan aku ouh ... aku always lah texting nan Syahril ouh ... and Am time tuh always fokus pade keje .... 
    and 30 JUN 2008 .... tepat jam 08.30 malam ... hahaha ... Syahril say nak jumpe aku .... so aku pon jumpe lah .... huhuhuhuhuh ... kelakar gak lah ase ... 
              "laaa kau kew ?  hahahah .. tak pernah nampak pon kau dekat skularh?" macam bese lah aku an mesra alam .. aku lah yang tegor die .. padahal tak pernah jumpe kenal pon mamat ouh , hahah ...
" aku pon tak pernah nampak kau  kat sekolah gak ?" .. huhuhu .. 
"bese lah aku an budak baik ... hahahah " ....  siot jew an kami ... hahahaha .... start dari pada malam tu ... aku pon pelik nan diri aku ... kenapew  aku leyh cair nan mamat shengal ubi macam kau Ayean a.k.a Syahril or Aril ... hahhaha .. huhuh ... die minx kapel nan aku .. aku pon tak tahu , kenapew senang aku leyh teme die ... hahaha .. start aritu lah kami kapel .. and lahirlah tarikh 30 jun 2008 bagi kami berdua ...
 aku langsong tak terfikir kan Am .. sebab aku fikir kan die main main dengan aku ... so juz biarkan lah .... banyak kali terkantoi thantar text nan Am .. na hantar tat Aril , but thantar tat Am .. hahaha .. bodo nye amalyna kan ? :) ... sampai Am pon, aku dah tak peduli sangat ...and last aku biarkan ... huh .. kejam nye diri ku ....
          bermula lah stowi about aku and Aril ....
hubungan kami memang lame sangat ... terlampau lame ... die lah first love yang aku masih sayang sampai arinie ... biarpon die bukan milik aku lagi .. but die kenangan buat aku .. rght ?percintaan kami selame 3tahun memang beri seribu serba 1 dugaan and halangan .. hahaha ... dugaan pon ade serba 1 auw .. bukan hantaran jew auw2 ! hahahaa ..:) .... hurmmmm ... macam macam halangan auw .. kantoi nan Ayah dan Ibu  ...  die Eksdent tat Bukit Chandang sebelah skularh ... tyme tuh ! tyme tuh memang aku tak boleh lupew argh ! dah lah hutan ... dah situ jew jalan shortcut an .... kami bawak motor masing masing ... die bawak LC puteh biru die .. and aku bawak LC merah aku ouh ... die pon ngok sangat g men corner an , dah lah baru polish tayar .. mengong .. nak potong aku sangat an .. ambik kau ... aku yang menjerit ade lah ! hahah.. ye ar, seumor hidup mane pernah orang yang aku sayang Eksdnt depan aku ... ambik kau terpelanting tat dalam gaung ouh ... "ABANG!!!" aku pat3 ar turun , motor aku terbalik sekali . ye ar , bukit kan ... aku tak peduli langsong motor kesayangan keluage ouh ! yang penting abang sayang aku selamat ! cinta ouh sayang ouh !
 aku pon terjun lah dalam gaung ouh , gaung ouh tak ade lah dalam manew pon ... setakat paras dagu korang jew .. hahaha ... aku pon trus bukak helmet die yang hancur tu ... "abang , abang ,abang , bangun ,, bangun abang ...."! separuh menjerit lah jugak ... first tyme aku jadi blurr sangat sangat ... tak pernah berlaku dalam hidupkan .. hahaha ..aku cepat ambik telefon die , aku try tepon Jagong a.k.a Haikal ... dah die jew aku kenal an .dalam geng Aril dulu ... sebelum aku bercampor dengan dorang sume .. 
               " bie ... bie .. tengok motor owank tuh " tibe tibe Aril bersuare 
!             "bodoh ! g fikir moto buat apew ! abang macam nie !" aku dah menangis da ...

 siot jew kau Aril , sedar2 dari pengsan tat pangkuan aku , kau terus tanye motor ... lol ! aku angkat die nek atas .. die leyh ag bangon and twos neok moto ...  shengal !  aku lak yang menangis .. last3 aku uat keputusan na tinggalkan die kejap .. nak minx bantuan , bantai kengkawan die tak datang datang pon an ! aku belah ar carik tat bengkel ....si Aril aku biarkan die rehat tat tepi motor kesayangan die ouh ... huh ! sampai jew aku tat bengkel , leyh ar aku neok si Aidil ouh men PSP ! 
       
           "woi korang ! Ayean Eksdnt tuh ! tolong ar aku ! selsfish giler korang ! " ....
         "jagong dah pergi lah !"
        " kau tu leyh men game ag ! ta ade aty pewot ar kau nieh ! "


Aidil juz leyh gelak jew neok muke aku yang sedey nie .. lol ny Aidil...
aku pon belah dari situ , g tat Ayean balik , sampai sampai jew aku tat situ , aku tengok dak3 Ayean sume dah ade tat situ dah ! fuh ! lega aty ! ... cuak lak aku neok die dah lentok tu an ... last3 bawak die g hospital... hurmmm .. malam tuh aku lak yang demam .. hahaha ! sehaty sejiwa tak ? nggeee~.... semua owank salahkan aku mase tu .... ye ar, Aril  curi curi keluar keje part time die sebab nak temankan aku g hantar abang Chik aku jew .. huh ! sedey !  "biarlah dorang nak kate apew pon bie , dorang tak tahu kebenaran nye " ... Aril  senang jew akap macam tu ... yang tak boleh blah ouh , Ayean na cover punya pasal an , sanggup die tipo sunat dengan kengkawan die , yang die Eksdnt sebab ade kete nek BUkit ouh , so die nak elak ... padahal tak ade kereta pon lah yang giler na naek bukit setinggi tuh .. hahaha ..siot jew kau Aril ... sumpah aku tak akan lupew ...  senyuman and jelingan yang berikan aku tyme kau potong aku ouh tyme turun bukit tuh .... hahahaha ....




                                                         ~bersambung lagi daa ~








thanks cute reader

No comments:

Post a Comment