hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

steal my friend ?

st hahaha .. macam gelojoh alah kejadah sebelah nie ?
hahah !!
happy bufday to mama Fir .. 
semoga dipanjangkan umur..
murah rezeki ..
keluarga  bahagia ...
alhamdulilah kaw dah sihat Anga Zul ...miss kau giler ....
haha mentang mentang awak da sihat .. nak hantarkan aku pergi sekolah yee ... haha ! aww so romentik !! n so memenatkan diri kaw la giler  ... haha ! miss nak pulok kaw .. haah !! bahan bahan kaw ... 
My Gmox aku dah sombonk skunk ... awak dah bahagia skunk .. asal eh ? aku always dapat member yang bila dorang senang , dorang lupa aku .. bila dorang merana , dorang carik aku ... now Didy .. Didy .. i feel like i missing my bestie kotw .. dulu kaw tak pernah pernah rapat dengan Amyza .. aku yang buat korang berkawan ..last last kaw tinggalkan aku terapung apung tanpa kawan ... aish ! patut kew aku jeles dengan Amyza ? sedang kan tak ade benda yang patut dijeleskan pon la .. juz kaw steal my bestie .. tu jew .. agpon berkawan an ta boleh dipaksa .. huh ! bialah ..anggap saja janji antare aku Didy , Yana , Bulat sume hanya omong kosong ! huhuh ! bese lah perempuan dah UP like Didy dah ade chenta LAMA .. huh ! lol .. skeaty kamu lah ...
thanks cute reader

No comments:

Post a Comment