hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

hey u ! hey u ! dont !

alohaaaa ....
hahahha ... akhirnye ku jejak sekolah jugak hari ini ... setelah sekian lame aku berhoneymoon ...
talking about today ? 
huh lol ... so bowink meyh ... aku neok amir luckman ouh still ta nak cakap dengan aku ... yang aku pelik nye ade satu hal tiba tiba die cakap ...
"if kau nak aku bercakap dengan kau , kau kena buat aku epy dulu macam dulu "
huh ! hey salah sapew skunk ....aissh ! mengalah jew ar aku nie an skunk .. huh
haha ..skunk aku mula jadi pendiam ouh .. entah kenapa pon aku tak tahu ... pewwwwiiitt ! haha ... ade upe macam perempuan melayu terakhir ark ? haha ..haram kejadah !
"eyna .. ouh eyna"..
ngah elok aku lending dalam bilik , tiba aku terdengar owank panggil aku kat lua rumah ... aku pon kua ar dengan baju sekolah yg tak tukar tukar ag .. *haha ye selebetnye aku an .. heeee...
neok si IQWAN dgn AFIF kotw name die .. entah lah name mamat tu ape .. haha
*ye teruk aku an , padahal time agama aku always bercakap dengan mamat yang NO NAME tu ..  giler an aku .. terlampau mesra alam .. haha..
"antare hidup dan maty ina ...antare hidup dan maty ina !"
secare spontan die kuakan btol air and say 
"tolong isi air sejuk ..." hahaha..
aku egt basikal fix kau da hilang ... haha ! boleh aku tolong gelak kan .. ahhaha ! :P
see sweet kapel pon gado auw ...
terasa like aku  doktor cinta lah pulak aku nie ...alhamdulilah .. berbaik jugak Fir dengan si Intan ouh .. kepada ladies yang cipan lok ouh , lain kali jangan men redam jew angkat tepon orang lain berbunyi .. kan da jadi lain da tu .. huh ! law ladies tu de depan mate aku , da lame kotw , kaki ku di muka mu .. haha ! ta kira ar , kau anak apew sekali pon , yang penting kau anak manusia la an ... yang mam nasik macam aku .. huh ! lol ! 
talking about my GMOX ...
waaa .. ade pengakuan jujur dari die lagi .. dia player .. huh ! tunggu pnye tunggu kau tak datang .. ouh malas aku tunggu kaw ... LIAR!! bitch la kau gmox .. neok neok kaw keluar dengan member kaw .. huh ! jahanam jew ase .. huh .. memang padan muke aku ... pergi percaye kan kau ... huh ! lol nye amalyna .. neok lah GMOX arinie kau buat aku , ecok lusa kau carik aku ... percaye lah ... and sumpah time tu , aku akan buat bodoh jew .. kau akan tunggu aku macam orang giler pulak .. 

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment