hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

ya allah ... kau selamatkan die ...

                               


TENGKU MOHD FIRHASH A.K.A( atok melaya <3..)
cantik kan ciptaan allah kepada umatnye yang sorang ni....
tapi sayang sangat ... allah menduga nye lebih jauh daripada allah menduga aku ... 
sebak rasa haty bila tahu ada hamba allah yang jauh lebih tersesak dengan dugaan nye ...
sebak haty bile tengok wajah nye .. bukan simpati yang aku beri tapi doa ku buat mu sebagai seorang sahabat .......
wei even kau dan aku tak rapat mane sekali pon doe , aku always pray for you ...
hurm ...singkat sangat pekenalan kita an ...
but aku selesa nan kau .... if aku nak cerita prob sume ...
btw wei , ingat apa yang aku cakap ..
"kalaw betol allah nak ambil nyawe kite sekalipon , kite ingat satu , allah lebih sayangkan kita more then kita  sayang pada apa yang kita ade ,  termasok lah mama, papa, and diri kita sendiri"
tu lah yang ibu aku always ucapkan tat aku , tak kala aku lalai ...and menyalahkan allah atas segalanye ..
good luck untuk opertion yang kedua kali nye ... hari selase nie ... jage diri tat UK sanew tu ... egt opah tat sinie ... hahahah...
tc my dear...opah never forget about u atok<3..



~the end~



thanks cute reader

No comments:

Post a Comment