hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

"terima lah semua ketentuan nie eyna,ibu dgn ayah ade dkat sisi eyna' ...say my ibu ...:(

"semuanye dugaan ina , kau kene kuat eyna ,ibu ayah ade dekat sini "... say ibu sambil menangis lagi sebab aku .... ayah hanye mampu tergamam seketike ... along juz hanye mampu menenangkan ibu ... dan aku ? seolah olah tak percaya ...  tanpa aku sedari  aku mula menangis ... 


tak mungkin aku dapat lupakan detik detik itu ...bia lah owank tak percaya sekali pon tapi ini hakikatnye Fara, Fiza ...Dawus.. aku tak maen maen dalam hal macam nie .. mungkin korang pelik kan dengan diri aku ... mungkin korang tak nampak kan aku sakit ... sebab tubuh ku yang tak ade enffek nye .. lupekan pasal kawan seketika eyna , sbab kawan lah kau mula hilang percaya pada kuage kau .. dorang sume hanye lah sementare...
ibu ... maafkan ina .....:(
sebab ina always tak pedulikan nasihat ibu dan always buat ibu menangis dengan sikap panas baran ina and kedegilan 
ina...........
ibu ... ina mohon maaf atas sume kesalahan ina .... ina malukan ibu dekat sekolah dengan sikap ina yang suke gadoh ..... ibu taw kan ina ta suke owank kacaw ina ...ibu ina banyak uat salah dengan ibu .... sekali lagi ibu , ina mohon maaf ...  mungkin betol kata ibu , semua bukan sebab ayah ... tapi semua sebab ina ...sikap ina ......
ibu ....
sesungguh nye .. ibu idola ina ......:(
tak ade perempuan yang mampu berbahagi kasihnye yang tercipta sekian lame ... tapi ibu ? sanggup serah kan ayah dekat ummy ... walaupon ibu sengsare selepas tu .... ibu , sedangkan syahril yang nak kena rampas dengan teha n nak berbagi kasih nan teha pon ina ta sanggup , apetah ag dalam alam perkahwinan .... 


"ibu , bile bby da dewase nanti , bby nak jdi macam ibu ..." ... "takan nak jadi jual kain macam ibu jugak nieh ? bby t da besar jadi lah peguam kew , ckgu kew ...jgn jdi askar suda , t makin nakal ank ibu sowg nie.." perbualan aku sewaktu kechik nan ibu .... masih teringat ...
ibu ..
tak ade salah dan silap  pon dalam didikan ibu pada ina selame nie , jangan pernah ibu kate macam tu ag ...semua sebab ayah ....semua sebab ina .... jangan salahkan diri ibu .... ina minta maaf ibu ... ina ta berani na menyatakan semua ini , sebab kita dah ta seakrab macam dulu walaupon kite serumah .... 


                     * ibu ina sayang ibu ... ibu idola ina .......*




                                          ~the end~
                                    

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment