hey cute reader .. welcome to offical blog la .. haha ! juz enjoy with my silly life.. tenks coz follow me dear ..dont forget leave ur link and ur comment yaa.. ..<3 ..

Followers

kimoterapi ? na uat or ta na? hurm : (

ermmm ... nak buat operation n lost half of my nemory or do a kimo sambil rambot aku mula GUGUR ... oh damm ! ta de pilihan , kimoterapi ... ta na argh ! rambot aku weyh ! operation? no way ! aku ta na ilang sume memory aku nan umarul macam tu jew ....and everthing yang pernah berlaku dalam hidup aku ... urm ... serius .... aku ta macam owank sakit ouh ...dokter MARINA pon terkejut tengok aku ...still nampak sihat ... sihat mmg la sihat tpy aku yang merane ,kol3 pagi jew kompom aku ta leyh tdow , kesakitan kepale uat aku meroyan sowg3 ... ta na nyusahkan owank len ag ... bia kau merasa nye sendiri.. aku na merase macam mane aruwah aizat merahsiakan segala kesakitan and pahit getir die melalui penyakit nie sowg sowg dulu tanpa seorang yang ketahui...sume owank ta sangke kotww die dah ta de...ye ar ,die nmpak sihat sangatsangat...ciap leyh men  Race ouh tat dataran SENAWANG,SEReMBAN , last die race dpn aku dulu ..hurm .... dah3 ta na cter sedih .. yang penting .. hanye aku , my family and dak yang follow nieh jew yang taw aku sakit .. sejujurnye aku tetap akn sembunyikan segalanye ... and kepada dak skularh, thats y lah kenapa aku selalu pengsan and melalak sowgsowg ...paham ... and keputusan aku , aku akn uat kimo n bergantong ubat ... nasib bik pakcik aku sowg dokter pakar bedah ,so boleh lah die tolong sume masalah kewangan family aku ..hurm ...yang penting semangat na semboh tu mesty ade inA ... CHAYOOK EYNA !!

thanks cute reader

No comments:

Post a Comment